A kihívás Napjaink leggyakoribb tárgyalási stratégiája a rövidtávú eredményekre koncentráló tárgyalás: a felek csupán saját érdekeiket tartják szem előtt, arra törekszenek, hogy a "közösből" egyre több forráshoz jussanak és nem látják át, hogy a másik nyeresége saját nyereségükké is válhat.  
Beszállítói kommunikáció – Beszállító fejlesztés   A jó beszerzés kulcsa a hatékony kommunikáció.   A képzés célja: A képzés célja, hogy bemutassa a stratégiai beszerzés szerepét a vállalaton belül, illetve a beszállítókkal való kapcsolatban a kommunikációs folyamatok részletezésén keresztül. A mindennapokban jól hasznosítható technikákat, tippeket-trükköket, praktikákat ismerhet meg a résztvevő,…
A sikeres kommunikáció fontosságát munkánk során folyamatosam érezzük, hiszen naponta kerülünk olyan helyzetekbe, amikor nézeteinket, véleményeinket, érdekeinket egyeztetnünk kell munkatársainkkal. Néha ösztönösen kommunikálunk és tapasztaljuk, hogy az információcsere lehetne hatékonyabb is, elbeszélünk partnerünk mellett. Kommunikációnk sikere sok tényezőtől függ; Nem határozhatunk meg csak egy helyes utat, viszont vannak alapelvek, szabályok,…
A modul célja:  A résztvevők ismerkedjenek meg a tárgyalástechnika két alapstratégiájával; a viselkedési stílusokhoz kötődő tárgyalási stílusokkal; a tárgyalás rendszerelvű megközelítésével; az ellentétes érdekek összehangolására épülő, elvközpontú tárgyalástechnikával; valamint azokkal a kommunikációs eszközökkel, amelyekkel hatékonyabbá tehetik tárgyalásaikat.    A modul során megszerezhető kompetenciák: A sikeresen végzett résztvevők képesek tárgyalási stratégiájuk…
HATÉKONY ÉS ETIKUS ÖNÉRVÉNYESÍTÉS 4 napos kommunikációs tréning      A hatékony és etikus önérvényesítés című képzés 4 nagy témát ölel fel: 1. Elegáns és magabiztos kommunikáció a gyakorlatban – avagy az asszertivitás művészete 2. Győzelmi stratégia vesztesek nélkül – professzionális tárgyalástechnika  3. A meggyőzés mestersége: avagy hogyan jutassuk el…
Fejlessze kreatív gondolkodását, hogy a legtöbbet tudja kihozni tárgyalásaiból! A kihívás A tárgyalást könnyű úgy felfogni, hogy az nem más, mint alkudozás.  
Mi közük az érzelmeknek a tárgyaláshoz?! A hagyományos tárgyalástechnika a tárgyalást racionális folyamatnak képzeli, ahol árakról alkudozunk, megfontolt javaslatokat teszünk, előnyöket mérlegelünk, információkat osztunk meg és hallgatunk el, kifogásokat kezelünk és ésszerű döntéseket hozunk.  
Avagy: A pozitív "nem" hatalma 4 órás intenzív képzés Hogyan kerül a csizma az asztalra? "Nem"-ek a tárgyaláson? A tárgyalások nem arról szólnak, hogy minden résztvevő igent mondjon a megállapodásra?  
Héder Sándor mérnök, tréner címzetes egyetemi docens 14 éve tanítok tárgyalástechnikát a pécsi egyetem közgazdaságtudományi karán és for profit cégeknél. Az oktatásban elengedhetetlennek látom a szerepjátékokat.