Versenyelőny a frontvonalon! - Ügyfélkezelési képzés a frontvonal valamennyi résztvevőjének

A cégstratégiát a frontvonalon dolgozók (ügyfélszolgálati munkatársak, szerelők, recepciósok, diszpécserek) valósítják meg, az ő cselekedeteik, kommunikációjuk alapján formálnak képet az ügyfelek a cégről, munkájuk alapján minősítik a szervezetet és válnak elégedetlenné vagy lojálissá.

 


Programjaink célja, hogy a frontvonalon dolgozók versenyelőnyt jelentsenek a konkurenciával szemben, hogy a frontvonalon dolgozók megtanulják, milyen magtartással, kommunikációval tehetik elégedetté ügyfeleiket.


Tapasztalataink szerint az itt dolgozó munkatársak eredményességéhez nem elegendőek az 1-2 napos tréningek, mert a front-line területen csapódik le a legtöbb reklamáció, probléma, stressz és kommunikációs nehézség. A mélyreható készségszintű változáshoz folyamatos képzésre, segítségre, motiválásra és fejlesztésre van szükség.
Többéves tapasztalat alapján dolgoztuk ki azt a fejlesztési folyamatot, mely biztosítja a hosszú távra ható készségfejlesztést és gyakorlati támogatást.

 


 

Megrendelőink

Partnereink , hallgatóink mondták

Izotóp Intézet Kft.

A szolgáltatás színvonalát kiválónak tartjuk....

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin