Gyakorlat és fejlesztés: IRÁNYÍTOTT KOMMUNIKÁCIÓ

A sikeres kommunikáció fontosságát munkánk során folyamatosam érezzük, hiszen naponta kerülünk olyan helyzetekbe, amikor nézeteinket, véleményeinket, érdekeinket egyeztetnünk kell munkatársainkkal. Néha ösztönösen kommunikálunk és tapasztaljuk, hogy az információcsere lehetne hatékonyabb is, elbeszélünk partnerünk mellett. Kommunikációnk sikere sok tényezőtől függ; Nem határozhatunk meg csak egy helyes utat, viszont vannak alapelvek, szabályok, melyek segítenek célunkat elérni.

 

A tréning fő célja, hogy útjelzőkkel és módszerekkel segítséget nyújtson az üzleti kommunikáció gyakorlatához.

 

A tréning folyamán, olyan alkalmazható technikák gyakorlására van lehetőség, melyekkel a résztvevők képesek sikeresen kommunikálni kapcsolataik minőségének megtartása, illetve fejlesztése mellett. A képzés a tanítás helyett a kommunikáció alapkompetenciáinak fejlesztéséről szól.

 

Tréning fókuszterületei

§  Az üzleti kommunikáció

-        A résztvevő (és a szervezet) kommunikációs feladatai;

-        Kommunikációs feladatok megoldási lehetőségei és eszközei;

-        Kommunikációs hatások tudatosítása;

-        Kommunikáció az együttműködésben;

 

§  Önismeret és kommunikációs kompetencia

-        Miért van szükségünk önismeretre és ennek fejlesztésére?

-        Kommunikáció és önismeret közös halmaza;

-        Önmagunk körbejárása: Milyenek vagyunk? Milyenek látnak?

-        Egyéni kommunikációs erősségek-és fejlesztendő területek;

-        Visszacsatolás: adás-fogadás;

 

 

 

§  Személyes kommunikáció

-        Sikeres, mert hiteles!  - kommunikáció tervezése;

-        Non-verbális kommunikáció szerepe;

-        A verbális és non-verbális eszköztár és az eszközök tudatos alkalmazása;

-        Személyes kommunikáció hatékonyságát javító-és gátló tényezők;

-        Kommunikációs zavarok és feloldásuk;

 

§  Személyes kommunikációt befolyásoló tényezők

-        Telefonon is hatékonyan!

-        Úgy írjunk, hogy megértsenek!

-        Konfliktusgerjesztők;

 

§  Alapvető kommunikációs technikák:

-        Empátiakeltés;

-        Aktív figyelem;

-        Kérdezéstechnika szerepei;

-        Udvarias, határozott és hatékony kommunikáció;

 

§  Megterhelő kommunikációs helyzetek

-        Verbális támadások kivédése;

-        Amikor „NEM”-et kell mondanunk;

-        Kritika/bírálat kommunikálása;

-        Érzelmek, erős indulatok kezelése;

 

Kinek ajánljuk a tréninget?

„Az ember képtelen nem kommunikálni” ezért aki sikeres kapcsolatot szeretne munkatársaival, partnereivel, ügyfeleivel építeni és fenntartani jelentkezzen a tréningre!

 

Képzés időtartama: 2 nap

Partnereink , hallgatóink mondták

Delphi - Autóipari belső auditor képzés

 "Egy percig sem éreztem, hogy elkalandozott volna a figyelmem, folyamatosan lekötötték. Az elmélet, gyakorlat arányát épp megfelelőnek tartottam.  Szívesen vennék egy workshop jellegű képzést fél év mú...

Gyakorlat és fejlesztés: IRÁNYÍTOTT KOMMUNIKÁCIÓ

A sikeres kommunikáció fontosságát munkánk során folyamatosam érezzük, hiszen naponta kerülünk olyan helyzetekbe, amikor nézeteinket, véleményeinket, érdekeinket egyeztetnünk kell munkatársainkkal. Néha &ou...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin