"Hogyan mondjunk "NEM"-et a tárgyalások során"

Avagy: A pozitív "nem" hatalma


4 órás intenzív képzés


Hogyan kerül a csizma az asztalra? "Nem"-ek a tárgyaláson?


A tárgyalások nem arról szólnak, hogy minden résztvevő igent mondjon a megállapodásra?

 

 

De igen! Ahhoz azonban, hogy olyan igen-t kapjunk, ami megfelel érdekeinknek, értékrendünknek, sokszor kell határozott és udvarias "nem"-et mondani arra, ami nem felel meg sem érdekeinknek, sem értékrendünknek.

Az üzleti életben, hogy megtartsuk a fókuszunkat, stratégiai fegyelmünket, hogy megóvjuk a rendelkezésre álló időt, hogy maradjon időnk feltöltődni, bizony sokszor kell nemet mondanunk.


Ha ennyire fontos a nem, miért nehéz azt a nemet kimondani?


Legtöbbször azért, mert félünk attól,

 

  • Ha nemet mondunk, elveszítünk egy üzletet.

  • Ha nemet mondunk, elveszítjük a kapcsolatot, esetleg a másik szeretetét.

  • Ha nemet mondunk, nem tudhatjuk, a másik fél hogyan fog visszavágni.

  • Mert azt hisszük, ha mindig igent mondunk, jó partnerek, főnökök, munkavállalók lehetünk.

  • Mert isten igazából nem gondoljuk át, mi az, ami igazán fontos nekünk.

  • S végül azért, mert nem tanultuk meg!

 

Meglehet-e tanulni a nemet mondást?


Igen, ezt ajánljuk fel képzésünkön! Azt állítjuk, meg lehet tanulni, ugyanakkor soha sem lesz könnyű. Felkészüléssel, gyakorlással felgyorsítható a folyamat!


Kiknek ajánljuk a képzést?

 

  • Azoknak, akik úgy érzik, mások kihasználják őket.

  • Azoknak, akik szeretnének megtanulni nemet mondani.

  • Azoknak, akik tudnak ugyan nemet mondani, de azt tapasztalják, utána kihűlnek a kapcsolataik.

 

Miért lesz előnyös Önnek, ha részt vesz a képzésünkön?

 

  • Megtanul a nemet mondás okozta félelem mögé nézni és megtalálja azokat az értékeit, amelyek erőt adnak a nem kimondásához.

  • Megtanulja, a nemet mondás folyamatát, eszközeit és mindezt biztonságos körülmények között gyakorolhatja.

  • Megtanulja, hogyan őrizze meg, hogyan fejlessze a kapcsolatát azzal, aki Önnek nemet mond.

 

Ajánlott képzéseink:

 

 

Jelentkezés a tanfolyamra

Partnereink , hallgatóink mondták

ARGE 2000 Kft. (Gyál)

A szervezésben gyors, rugalmas, vevő centrikus, az ARGE 2000 Kft. számára tökéletesen megfelelő!....

"Mi legyünk az isteneik" - ügyfélkezelési tréning frontvonalban dolgozó fizikai és/vagy műszaki szakemberek részére

Hiába a korszerű gépek, drága műszerek, ha üvegként átnézünk az ügyfélen; egy kioktató vagy közönyös mondat, egy tréfának szánt otromba megjegyzés épp elég ahhoz, hogy az ügyfél...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin