Időgazdálkodás   Dolgozz okosan!   Időgazdálkodás tréning - hatékonyságfejlesztéssel, produktivitásnöveléssel és több tudatossággal.     Sokszor tapasztaljuk, hogy a hullámok összecsapnak a fejünk felett, nehezen tudunk megbirkózni feladatainkkal, vagy nem azzal foglalkozunk, amivel kellene. Mit tehetünk? A TIME-TOOLS olyan kétnapos tréning, mely a klasszikus időgazdálkodás tréningtől eltérően nem csak a feladatok…
Műszakvezetői tréning   A tréning célja A tréning célja, hogy a résztvevők fejlesszék azokat a készségeket, kompetenciákat, melyek a legfontosabbak ahhoz, hogy vezetői munkájukat sikeresen tudják végezni, valamint ahhoz, hogy megfeleljenek mind a felülről, vezetőiktől érkező, mind pedig a beosztottjaiktól érkező elvárásoknak.  A tréning során a résztvevők ismerjék meg azokat a…
Meggyőző és hatásos felszólalás a munkatársak előtt -  Prezentációs képzés frontvonali és középvezetőknek     A képzés célja A frontvonali és középvezetők megtanulják, hogyan építsék fel és adják elő a vezetőiknek, vezetőtársaiknak, munkatársaiknak szóló üzeneteket úgy, hogy • munkatársaik figyelme rajtuk ragadjon,  • üzeneteiket megjegyezzék,  • kéréseiket teljesítsék,  • energiát,…

Versenyelőny a frontvonalon! - Ügyfélkezelési képzés a frontvonal valamennyi résztvevőjének

A cégstratégiát a frontvonalon dolgozók (ügyfélszolgálati munkatársak, szerelők, recepciósok, diszpécserek) valósítják meg, az ő cselekedeteik, kommunikációjuk alapján formálnak képet az ügyfelek a cégről, munkájuk alapján minősítik a szervezetet és válnak elégedetlenné vagy lojálissá.
A vezetővé válás egyik gyakori útja, hogy a jól teljesítő, elkötelezett munkatársat vezetői pozícióba emeli a szervezet. A hozzáállás alapján kiválasztott munkatársak többségéből - tapasztalataink szerint - megfelelő vezetők lesznek: az évek alatt rájönnek, hogyan érdemes kommunikálni munkatársaikkal, hibákon keresztül belátják, hogyan érdemes motiválni őket, számos tévedés után elfogadják, miben…
Kreatív gondolkodás racionális üzletembereknek Kétszer fél napos workshop az üzleti életben dolgozók (vezetők, menedzserek, marketinggel, termék- és szolgáltatásfejlesztéssel foglalkozók) számára.  
A gyorsan pörgő, kihívásokkal teli munkaidő jelentős részében a fókuszált, konvergens gondolkodásra van szükség, miközben a kreativitás divergens és időt igénylő folyamat.
A modul célja: A modul célja, hogy a vezetési feladatokkal megbízott különböző beosztású munkatársak felkészüljenek egy dinamikus, a környezeti kihívásokra rugalmasan válaszoló vezetői szerepre, átfogó képet kapjanak a vezetői munka lényegéről. A modul részletesen bemutatja a vezetői munka egyes területeit, hogy a résztvevők elsajátítsák és kössék saját munkájukhoz, megismerjék egymás…
A modul célja: A modul célja, hogy a résztvevők megismerjék, a Ken Blanchard-féle helyzetfüggő vezetés elméletét és gyakorlati alapjait, annak érdekében, hogy képesek legyenek a szakmailag különböző szinten álló és motiváltságban eltérő beosztottakat sikeresen irányítani.    A modul során megszerezhető kompetenciák: A sikeresen végzett résztvevők képesek a munkatársak fejlettségi szintjét…
Hatékony és etikus önérvényesítés szelíd eszközökkel   Kinek javasoljuk az asszertív kommunikációs tréninget?  Mindenkinek,  • aki szeretne sikeresen kommunikálni otthon és a munkahelyén,  • aki szeretne elegánsan magabiztos és határozott lenni, anélkül, hogy durva vagy nyers lenne. • aki szeretne kicsit lágyabb lenni másokkal, úgy, hogy közben nem adja fel…
Hogyan építsünk erős és derűs csapatot?    Az Ön munkatársai jól érzik magukat saját csapatukban?  Ugyan, mit számít az?! Nem azért járunk a munkahelyünkre, hogy jól érezzük magunkat, hanem azért, hogy profitot termeljünk!   Tudta Ön, hogy több profitot termelnek azok a csapatok, amelynek tagjai jól érzik magukat?  Számos tudományos…
HOGYAN LEGYEK INSPIRÁLÓ VEZETŐ?   Mi a képzés célja?   A résztvevők képesek legyenek támogatni másokat a magasabb motivációs szint elérésében, tehetségük kibontakoztatásában, önálló, kreatív munkavégzésükben. Továbbá cél, hogy a résztvevők képesek legyenek a munkatársak tudásához és motivációs szintjéhez megválasztani a legmegfelelőbb vezetési stílust. Kiknek ajánljuk? Azoknak ajánljuk a képzést,…
A KÖZÉPVEZETŐK HÍD SZEREPE A SZERVEZETBEN   A képzés célja: A menedzsment és a beosztott munkatársak közötti kihívásokkal teli környezetben lévő vezetői szint (művezetők, vonalvezetők, műszakvezetők) szerepének megerősítése. A fenti pozíciók betöltéséhez szükséges ismeretek és hasznos készségek elsajátítása.    A középvezetők szerepei: A vállalat illetve beosztottak képviselete Feladatok eredményes kiadása…
Munkatársból felettes   Miért van szükség a képzésre?   A szervezeten belüli előrelépéssel, a kollégából vezetővé válással, a kinevezéssel valami megváltozik. Az addigi szimmetrikus viszony alá-fölérendeltséggé alakul át. Ez szükségképpen magával vonja az addig személyes kapcsolatok megváltozását. A régi kollegiális viszonyoktól való eltávolodás és az új vezető szerep közötti egyensúly…
Egyéni coaching és tanácsadás vezetőknek   A kihívás: A középvezetővé válás egyik gyakori útja, hogy a jól teljesítő, elkötelezett munkatársat vezetői pozícióba emeli a szervezet. A hozzáállás alapján kiválasztott munkatársak többségéből – tapasztalataink szerint – kiváló vezetők lesznek: az évek alatt rájönnek, hogyan érdemes kommunikálni munkatársaikkal, hibákon keresztül belátják, hogyan…
Kifogástalan üzleti viselkedés   Ismerjük a viselkedéskultúra szabályait, hiszen elméletben jól tudjuk például, hogyan kell megszólítani a partnert, milyen formaságai vannak a bemutatásnak, bemutatkozásnak, hogyan illik fogadni vendégeinket ….  Amikor azonban helyzetbe kerülünk, hirtelen elbizonytalanodhatunk és feltesszük a kérdést magunknak: ”Illendően viselkedem? Én bemutatkoztam ugyan, de nem tudom, hogy kinek,…
A befolyásolás hatalma   Hatékonyság fokozó tréning értékesítőknek, üzletkötőknek, tárgyalóknak     Szeretne könnyebben boldogulni tárgyalópartnereivel, ügyfeleivel? Kifogyott a racionális meggyőzés eszközeiből? Új technikákra van szüksége az ügyfélforgalom növelése érdekében?   Vegyen részt A befolyásolás hatalma című képzésünkön, amelynek során számos új eszközzel gyarapíthatja értékesítői, tárgyalástechnikai eszköztárát!   Mit kínál Önnek a…
Hatékony vezetői támogatás   A tréning célja A piacon megtalálható számos vezetői tréning kiegészítése képpen nemzetközi díjas trénerünk által kifejlesztett Hatékony vezetői támogatás tréningünk a mindennapok hőseinek kíván segítséget nyújtani! Kiváló és hatékony vezetéshez nélkülözhetetlen a precíz, szakszerű háttértámogatás. Az iroda működését, osztályok adminisztratív támogatását jól biztosító cégek profibbak, vevőik…

Partnereink , hallgatóink mondták

Fröccsöntő képzésünkről

"Nagyon jónak tartottam az oktatást, a szakmaiság, vagyis az oktató felkészültsége nagyon jó. Érdekes volt a tréning, mert ilyen képzésen még nem jártam. Nagyon korrekt volt. minden aktuális kérdé...

Folyamatmenedzsment

A modul célja: A modul célja, hogy a résztvevőkben tudatosuljon az előre gondolkodás és tervezés elve, módszertana, melyek elsajátításán keresztül képesek azokat alkalmazni a vállalati gyakorlatban. A résztvevő...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin