Coaching vezetőknek

Egyéni coaching és tanácsadás vezetőknek

 

A kihívás:
A középvezetővé válás egyik gyakori útja, hogy a jól teljesítő, elkötelezett munkatársat vezetői pozícióba emeli a szervezet. A hozzáállás alapján kiválasztott munkatársak többségéből – tapasztalataink szerint – kiváló vezetők lesznek: az évek alatt rájönnek, hogyan érdemes kommunikálni munkatársaikkal, hibákon keresztül belátják, hogyan érdemes motiválni őket, számos tévedés után elfogadják, miben áll a vezetői munka lényege.

Meggyőződésünk, hogy a közép, illetve frontvonalbeli vezetők számára kidolgozott coaching és tanácsadás segítségével elkerülhetők a tipikus buktatók, felgyorsítható a vezetővé válás, hatékonyabbá tehető a vezetők fejlődése.

 

 

A képzés célja:
A coaching során a coach egy strukturált kérdéssor segítségével egy gondolkodási folyamaton vezeti keresztül a vezetőt, amely abban segíti őt, hogy

• határozott jövőképet és konkrét vezetői célokat fogalmazzon meg magának.

• kapcsolati hálóját, mint erőforrást tudja felhasználni.

• stratégiát tudjon kialakítani komplex helyzetek, illetve a várható nehézségek, kihívások menedzselésére.

• konkrét önértékelési rendszert alakítson ki magának, illetve működtessen.

• a kis lépésekből származó sikereit, mint erőforrásokat tudja felhasználni.

A coaching során a coach a vezető erőforrásait mozgósítja, tudást és információt nem ad, nem nyújt képzést. Amennyiben a vezető olyan területeket nevez meg, ahol fejlődésre, ismeretekre, best practice-re, vezetői vagy kommunikációs eszközökre van szüksége, akkor a coach tanácsadásra vált és így szolgálja ki a vezető igényeit.

 

 

A coaching időtartama

• Javasolt időtartam: Új vezetők esetében: 3-4 alkalom, tapasztalt vezetőknél: évente 1-2 alkalom, illetve nagyobb kihívások esetén: szükség szerint.
Egy coaching alkalom 1-1,5 órás.

 

 

 

A coaching vezetője:

Héder Sándor, mérnök, tréner, coach, címzetes egyetemi docens, aki 20 éve foglalkozik vezetők fejlesztésével.

Partnereink , hallgatóink mondták

Győri Keksz Kft.

Színvonalas, megfelelő szolgáltatást nyújtottak....

Konfliktuskezelő tréning vezetőknek

A konfliktus kezelő tréning célja:  A résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják az...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin