Prezentáció

Meggyőző és hatásos felszólalás a munkatársak előtt

Prezentációs képzés frontvonali és középvezetőknek

 
 

A képzés célja

A frontvonali és középvezetők megtanulják, hogyan építsék fel és adják elő a vezetőiknek, vezetőtársaiknak, munkatársaiknak szóló üzeneteket úgy, hogy

munkatársaik figyelme rajtuk ragadjon, 

üzeneteiket megjegyezzék, 

kéréseiket teljesítsék, 

energiát, motivációt sugalljanak hallgatóiknak, miközben oldott, magabiztos stílusban kommunikálnak. 

 

 

A mai gyorsan változó környezetben a szervezetek nem lesznek sikeresek, ha a dolgozókat irányító vezetők a munkával kapcsolatos kérdésekről 

meggondolatlanul, indulattól vezérelve beszélnek, 

ha a mondatok strukturálatlanul, átgondolatlanul hagyják el a szájukat, 

netán nem vállalják fel a kényes témák felvetését akár a csapatuk, akár a saját vezetőik előtt.

 

Egy-egy meggondolatlan felszólalással a vezetők ellenségeket szerezhetnek, megronthatják a hangulatot, pletykákat indítanak el. Ilyenkor a dolgozók, a csapatok tanácstalanok, figyelmük nem a munkára irányul, ami óhatatlanul meg fog jelenni az eredményesség terén is.

 

A frontvonali vezetőknek nemcsak lefelé, hanem fölfelé és oldalirányban is tudniuk kell felszólalni a különböző megbeszéléseken, meetingeken, rövid, spontán összejöveteleken, hogy a szervezet többi egységében dolgozók is 

képbe kerüljenek az üzleti és termelési folyamatokban történtekről.

A felmerülő problémákról és megoldásokról.

Erősödjön a különböző egységek közötti csapatszellem, tudatosodjon a kölcsönös egymásrautaltság, a komplexitás.

 

A vezetői felszólalások alapvetően rövidek, pár percesek, hisz többre nincs idő, lehetőség, legyen az akár egy központi információ továbbítása a dolgozók felé, az eredményesség útjában álló probléma, munkavédelmi probléma, szabadságolások, túlórák megbeszélése, termeléssel kapcsolatos rövid meetingek, értekezletek, szünet előtti utolsó munkanapi értékelések, stb.

Legyenek ezek a felszólalások akármilyen rövidek is

határozottnak kell lenniük, 

a vezetői célokból kell kiindulniuk és

úgy kell strukturálni azokat, hogy hatásosak legyenek és emlékezzenek rá a dolgozók, vezetők.

 

Képzéseinken, tréningjeinken mi is meg szoktunk lepődni, milyen gyorsan lehet ezeket a hibákat orvosolni. 

Sokszor halljuk azt a felvetést, hogy „nem színésznek szerződtem a munkahelyre, hanem vezetőnek”. Nos, szerintünk sem. A színész dolga, hogy megtanuljon egy mások által megírt szöveget és azt a rendező utasításai alapján előadja. A vezető dolga pedig, hogy céljaiból kiindulva, meggyőzően kommunikálva, együttműködve a többi csapattal, eredményesen vezesse a csapatát. Ez messze nehezebb feladat, mint a színészkedés. 

 

 

A képzés keretei

Időtartam: 2 x 4 óra vagy 8 óra.

Létszám: Kb. 6 fő.

 

A képzés trénerei: Héder Sándor, mérnök, tréner, coach, címzetes egyetemi docens

Sipos Tünde, tanár, tréner, mediátor, PhD hallgató

Partnereink , hallgatóink mondták

QP Zrt.

"Az oktató az MSA képzést, ami egy nagyon száraz és nehéz anyag, úgy tudta átadni nekünk, hogy az élvezhető és megtanulható volt. Mindkét képzésnél az oktató szakmai tudása kimagaslott &ea...

Hatékonyságnövelő technikák az üzleti életben

A képzés célja   A képzés célja a résztvevőkkel megismertetni és elsajátíttatni olyan technikákat, melyek segítségével képesek felmérni és definiálni a különböző s...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin