Prezentáció

Meggyőző és hatásos felszólalás a munkatársak előtt

Prezentációs képzés frontvonali és középvezetőknek

 
 

A képzés célja

A frontvonali és középvezetők megtanulják, hogyan építsék fel és adják elő a vezetőiknek, vezetőtársaiknak, munkatársaiknak szóló üzeneteket úgy, hogy

munkatársaik figyelme rajtuk ragadjon, 

üzeneteiket megjegyezzék, 

kéréseiket teljesítsék, 

energiát, motivációt sugalljanak hallgatóiknak, miközben oldott, magabiztos stílusban kommunikálnak. 

 

 

A mai gyorsan változó környezetben a szervezetek nem lesznek sikeresek, ha a dolgozókat irányító vezetők a munkával kapcsolatos kérdésekről 

meggondolatlanul, indulattól vezérelve beszélnek, 

ha a mondatok strukturálatlanul, átgondolatlanul hagyják el a szájukat, 

netán nem vállalják fel a kényes témák felvetését akár a csapatuk, akár a saját vezetőik előtt.

 

Egy-egy meggondolatlan felszólalással a vezetők ellenségeket szerezhetnek, megronthatják a hangulatot, pletykákat indítanak el. Ilyenkor a dolgozók, a csapatok tanácstalanok, figyelmük nem a munkára irányul, ami óhatatlanul meg fog jelenni az eredményesség terén is.

 

A frontvonali vezetőknek nemcsak lefelé, hanem fölfelé és oldalirányban is tudniuk kell felszólalni a különböző megbeszéléseken, meetingeken, rövid, spontán összejöveteleken, hogy a szervezet többi egységében dolgozók is 

képbe kerüljenek az üzleti és termelési folyamatokban történtekről.

A felmerülő problémákról és megoldásokról.

Erősödjön a különböző egységek közötti csapatszellem, tudatosodjon a kölcsönös egymásrautaltság, a komplexitás.

 

A vezetői felszólalások alapvetően rövidek, pár percesek, hisz többre nincs idő, lehetőség, legyen az akár egy központi információ továbbítása a dolgozók felé, az eredményesség útjában álló probléma, munkavédelmi probléma, szabadságolások, túlórák megbeszélése, termeléssel kapcsolatos rövid meetingek, értekezletek, szünet előtti utolsó munkanapi értékelések, stb.

Legyenek ezek a felszólalások akármilyen rövidek is

határozottnak kell lenniük, 

a vezetői célokból kell kiindulniuk és

úgy kell strukturálni azokat, hogy hatásosak legyenek és emlékezzenek rá a dolgozók, vezetők.

 

Képzéseinken, tréningjeinken mi is meg szoktunk lepődni, milyen gyorsan lehet ezeket a hibákat orvosolni. 

Sokszor halljuk azt a felvetést, hogy „nem színésznek szerződtem a munkahelyre, hanem vezetőnek”. Nos, szerintünk sem. A színész dolga, hogy megtanuljon egy mások által megírt szöveget és azt a rendező utasításai alapján előadja. A vezető dolga pedig, hogy céljaiból kiindulva, meggyőzően kommunikálva, együttműködve a többi csapattal, eredményesen vezesse a csapatát. Ez messze nehezebb feladat, mint a színészkedés. 

 

 

A képzés keretei

Időtartam: 2 x 4 óra vagy 8 óra.

Létszám: Kb. 6 fő.

 

A képzés trénerei: Héder Sándor, mérnök, tréner, coach, címzetes egyetemi docens

Sipos Tünde, tanár, tréner, mediátor, PhD hallgató

Partnereink , hallgatóink mondták

PBKIK Oktatási Központ Kft. (Pécs)

A TEKT Kft.szolgáltatás nyújtása megfelel a minőségi elvárásoknak, a munkatársak szakmai felkészültsége kiváló....

Duális szakképzés - hatékony támogatás az üzemi oktatóknak

TERMELŐ ÜZEMEK GYAKORLATI OKTATÓINAK FELKÉSZÍTÉSE A „Z” GENERÁCIÓS FIATALOK FOGADÁSÁRA   Napjainkban a felgyorsult világban gyorsabban váltják egymást a generációk és egyre nagyobb k...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin