Konfliktuskezelés

Kategória: Szervezetfejlesztés

A tréning célja: 

A konfliktuskezelés tréning célja, hogy a résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják azokat a konfliktuskezelési stílusokat és hatékony eszközöket, amelyeket sikerrel tudnak alkalmazni munkahelyi konfliktusaik megoldásában.

 

Megszerezhető kompetenciák:

A sikeresen végzett résztvevők képesek a kapcsolati és a szerkezeti konfliktusok szétválasztására; hatékony konfliktuskezelő beszélgetések indítására és levezetésére; a konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások csökkentésére kognitív úton; a különböző konfliktuskezelő stratégiák felismerésére; a különböző konfliktuskezelő stratégiák rugalmas alkalmazására. 

 
Témakörök, követelmények:
 
  • A szükségszerű, elkerülhető és kívánatos konfliktusok fogalma

  • A konfliktussal való bánni tudás szubjektív feltételrendszere

  • A konfliktusok eszkalációjának fázisai

  • A konfliktusok típusai

  • A konfliktusra jellemző pszichológiai mechanizmusok

  • A konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások

  • A konfliktus megoldás 5 lépéses folyamata

  • Konfliktuskezelési stílusok

  • Konfrontáló én-üzenet fogalma

  • A Thomas Killman-féle konfliktuskezelési stílusok alkalmazásának lehetőségei

  • A konfliktusok és az érzelmek összefüggéseinek törvényszerűségei

 

Tréning időtartama:

16 óra, 2 nap

 

Kapcsolódó képzéseink:

 

Ajánlott képzéseink:

 

 

Partnereink , hallgatóink mondták

Méréstechnikai képzésünk

"Lenyűgözött az oktató profizmusa valamint nagyon tetszett hogy az oktatás nem maradt meg az elmélet síkján, hanem elmélyedtünk a gyakorlati alkalmazás területén is. Csak ajánlani tudom a képzést."...

Versenyelőny a frontvonalon! - Ügyfélkezelési képzés a frontvonal valamennyi résztvevőjének

A cégstratégiát a frontvonalon dolgozók (ügyfélszolgálati munkatársak, szerelők, recepciósok, diszpécserek) valósítják meg, az ő cselekedeteik, kommunikációjuk alapján formálnak képet az ü...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin