Konfliktuskezelő tréning vezetőknek

Kategória: Szervezetfejlesztés

A konfliktus kezelő tréning célja: 

A résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják azokat a konfliktuskezelési stílusokat és hatékony eszközöket, amelyeket sikerrel tudnak alkalmazni munkahelyi konfliktusaik megoldásában.

 

A modul során megszerezhető kompetenciák:

A sikeresen végzett résztvevők képesek a kapcsolati és a szerkezeti konfliktusok szétválasztására; hatékony konfliktuskezelő beszélgetések indítására és levezetésére; a konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások csökkentésére kognitív úton; a különböző konfliktuskezelő stratégiák felismerésére; a különböző konfliktuskezelő stratégiák rugalmas alkalmazására. 

 

Témakörök, követelmények:

 

1. A konfliktus

A szükségszerű, elkerülhető és kívánatos konfliktusok fogalma

A konfliktussal való bánni tudás szubjektív feltételrendszere

A konfliktusok eszkalációjának fázisai

A konfliktusok típusai

A konfliktusra jellemző pszichológiai mechanizmusok

A konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások

A konfliktus megoldás 5 lépéses folyamata

 

 

2. Konfliktuskezelési stílusok

Konfrontáló én-üzenet fogalma

A Thomas Killman-féle konfliktuskezelési stílusok alkalmazásának lehetőségei

A konfliktusok és az érzelmek összefüggéseinek törvényszerűségei

 

 

 

A modul zárása: 

Összefoglalás, vizsga (írásbeli: tesztkérdések, gyakorlati: kidolgozandó feladatok).

 

Módszerek:

Rövid interaktív elméleti blokkok, egyéni és csapatfeladatok, egyéni feladatlapok, kiscsoportos és frontális megbeszélések, szerepjátékok, esettanulmányok feldolgozása, konf-liktuskezelési stílust felmérő teszt. 38-62%, 

 

Ajánlott képzéseink:

 

 

Jelentkezés a tanfolyamra

Partnereink , hallgatóink mondták

2 napos belső auditor képzés

"Az első nap szabványismeret etap meglehetősen részletes volt, ezért nap végére elfáradtam, bár tudom, hogy ez az alapja a korrekt belső auditori munkának. Szerencsére a második nap sokkal interaktívabb volt, amikor a termelésbe...

Prezentáció

Meggyőző és hatásos felszólalás a munkatársak előtt -  Prezentációs képzés frontvonali és középvezetőknek     A képzés célja A frontvonali és középvezetők megta...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin