Kreatív és innovatív gondolkodásfejlesztés

Kategória: Szervezetfejlesztés

A gyorsan pörgő, kihívásokkal teli munkaidő jelentős részében a fókuszált, konvergens gondolkodásra van szükség, miközben a kreativitás divergens és időt igénylő folyamat. Ezen ellentmondás kihívást jelent minden szervezet számára. A kihívás megválaszolására a sikeres, kreatív, innovatív cégek „fekvőrendőröket” építenek a szervezetbe, annak érdekében, hogy lehetőséget teremtsenek a lelassulásra. Ezt a célt kívánja elérni programunk is.

 

 

 

 

 

A versenyszférában dolgozó szervezetek munkatársai számára a kreativitás elsősorban az alábbi területeken teremthet hasznot:

 

  • Már meglévő erőforrások jobb kihasználása.

  • Problémamegoldás.

  • Új ötletek, alternatívák generálása.

  • A versenytársaktól való határozottabb elkülönülés.

 

A képzés célja


Képet adni a résztvevőknek az üzleti kreativitás irányzatairól, megközelítési módszereiről. Bebizonyítani, hogy a kreativitás tanulható azáltal, hogy eszközökre, módszerekre bontható. Megismertetni a kreatív gondolkodás logikáját. Megismertetni olyan kreatív eszközöket, melyeket a mindennapi munka során fel tudnak használni a résztvevők. A fenti eszközöket gyakorolni és alkalmazni a saját munkaterületen.
 

Megszerezhető kompetenciák


A tanfolyamot sikeresen elvégzett résztvevők ismerik és tudják:          

 

  • a kreativitás és az innováció alapfogalmait, definícióit,

  • a kreatív problémamegoldó folyamatokat: Wallace-féle kreatív problémamegoldó folyamat, Három Gyémánt problémamegoldó folyamat, TRIZ, laterális gondolkodás,

  • a kreatív problémamegoldáshoz szükséges eszközöket és azok használatát,

  • az ötletek generálását segítő eszközök használatát,

  • a termék- és szolgáltatásfejlesztést segítő eszközök használatát, vagyis a kreativitás gondolati mintáit.

 

Tematika, modulok

 

  • Elméleti megalapozás, alapfogalmak
  • Kreatív problémamegoldó folyamatok
  • A kreatív problémamegoldás eszközei
  • Termék- és szolgáltatásfejlesztést segítő eszközök

 

A képzés időtartama: 21 óra, 3 nap.

 

Képzésindulás, tanfolyamdíj, helyszín

Jelentkezés a tanfolyamra

 

Vissza a Működés- és szervezetfejlesztés képzések oldalra

Partnereink , hallgatóink mondták

Nyílt mérőeszköz kezelő képzésünk

Nagyon tartottam tőle, hogy száraz tananyagot fogok hallgatni, ehhez képest igazán pozitívan csalódtam. Mind az oktatási anyag mind pedig az odaadott tananyag az elvártnak megfelelt, később is forgatni fogom. Szívesen ajánlom mindenkinek aki ebben...

Versenyelőny a frontvonalon! - Ügyfélkezelési képzés a frontvonal valamennyi résztvevőjének

A cégstratégiát a frontvonalon dolgozók (ügyfélszolgálati munkatársak, szerelők, recepciósok, diszpécserek) valósítják meg, az ő cselekedeteik, kommunikációjuk alapján formálnak képet az ü...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin