Menedzsment - vállalatirányítási ismeretek

Kategória: Szervezetfejlesztés

A képzés célja:


A képzés célja a résztvevőkkel megismertetni és elsajátíttatni a legalapvetőbb vezetési és menedzsment ismereteket, eszközöket, módszereket.

 

 


A képzés bemutatja a vezetés szerepét, helyét, funkcióját a szervezeti környezetben.


A résztvevők ismerjék meg a projektszemléletben való gondolkodást, kapjanak átfogó képet a projektmenedzsment eszköztáráról, a módszerekről, melyek segítségével a projektek előkészíthetők, tervezhetők, megvalósíthatók, irányíthatók, követhetők és mérhetők.


A résztvevők ismerjék meg a minőségszemléletben való gondolkodást, kapjanak alapvető minőségirányítási ismereteket, sajátítsák el a használatát a legfontosabb minőség- és hatékonyságjavító technikáknak.


Az elsajátított szemléleteket, módszereket és technikákat a résztvevők legyenek képesek az életben és a munkahelyükön is, a gyakorlatban alkalmazni.

 

A képzés során megszerezhető kompetenciák:


A résztvevők birtokában vannak a vezetéshez, az emberek irányításához, az emberi interakciók és viselkedés megértéséhez, valamint a csoportok működéséhez és működtetéséhez szükséges alapismeretek. A résztvevők ismerik a szervezetek különböző típusait, a szervezetek lehetséges felépítését, struktúráját, a szervezetek működésének motorjait, értik a vezetés szerepét, funkcióját a szervezeten belül. A résztvevők felismerik a változások szükségességét, birtokukban vannak a változások irányításához szükséges alapismeretek.


A sikeresen végzett résztvevők képesek projektszemléletben gondolkodni, elsajátították a projektmenedzsment elméleti és gyakorlati alapjait, ismerik a projektmenedzsment eszköztárát, módszereit, folyamatát, technikáit, a tervezéstől a megvalósításon át a lezárás- és értékelésig.


A képzést sikeresen elvégzett résztvevők értik a minőség szerepét, fontosságát, a folyamatok tervezésében, menedzselésében, mérésében, a gyártásban/szolgáltatásnyújtásban és az utókövetésben. A résztvevők birtokában vannak a szükséges minőségirányítási alapismeretek, definíciók, ismerik az ISO 9000-es szabványcsaládot, azon belül is az ISO 9001:2008 (MSZ EN ISO 9001:2009) minőségirányítási rendszerszabványt és követelményeit. A résztvevők értik az audit szerepét és jelentőségét. A résztvevők ismerik és képesek a gyakorlatban is alkalmazni, munkájuk során használni, a megismert minőségtechnikákat, módszereket, eszközöket.

 

Tematika, modulok:

 

  • Menedzsment ismeretek

  • Projektmenedzsment

  • Minőségirányítás

 

Képzési idő: 21 óra, 3 nap

 

Ajánlott képzéseink:

 

 

Jelentkezés a tanfolyamra

Partnereink , hallgatóink mondták

Méréstechnikai képzésünk

"Lenyűgözött az oktató profizmusa valamint nagyon tetszett hogy az oktatás nem maradt meg az elmélet síkján, hanem elmélyedtünk a gyakorlati alkalmazás területén is. Csak ajánlani tudom a képzést."...

"Győzelmi stratégia vesztesek nélkül"

A kihívás Napjaink leggyakoribb tárgyalási stratégiája a rövidtávú eredményekre koncentráló tárgyalás: a felek csupán saját érdekeiket tartják szem előtt, arra törekszenek, hogy a &...

Felhasználói menü

Facebook

Facebook

Linkedin

Linkedin