Operatív munkatárs / projekt adminisztrátor

Munkavégzés helye: Budapest

Feladat

  • Ajánlatok, szerződések, teljesítés igazolások, kimutatások készítése;
  • Alvállalkozókkal, projekten lévő alkalmazottakkal való rendszeres adatbekérések lebonyolítása, projekt dokumentációk készítése, kezelése összhangban a megkötött szerződésekkel;
  • Megrendelések utókövetése, hosszabbítások adminisztratív előkészítése, dokumentálása protokollnak megfelelően;
  • Kintlévőségre vonatkozó információk összegyűjtése és elküldése a meglévő partnereknek, számlatükrök készítése a kimenő-bejövő számla összegekről a precíz elszámolás érdekében; beérkező számlák szerződés alapján történő jóváhagyása és továbbítása a pénzügy felé;
  • Mérési szolgáltatásnál az alkatrészek beérkezésének, visszaszállításának koordinálása vagy személyes kivitelezése, határidők egyeztetése a partnerrel és az alvállalkozókkal;
  • Ügyfél adatbázisok naprakészen tartása, papíralapú dokumentációk precíz vezetése;
  • Külső helyszínen történő eseti projektindítások, riportáláshoz és működéshez szükséges háttér kialakítása és betartatásáért való felelősségvállalás;
  • Erőforrás adatbázis naprakészen tartása, információk havi szintű frissítése;
  • Eseti jelleggel: marketinggel egyeztetve szezonális kampányok kialakításában való részvétel, ötletelés üzletághoz szabottan;
  • Egyéb, operatív feladat: szállásfoglalás, utazásszervezés a projekten résztvevő kollégák részére, eseti eszközbeszerzés és eszköz/termék leszállítás külső telephelyre.

Szükséges kompetenciák

  • Felsőfokú végzettség (BA vagy BSc diploma)
  • Angol nyelv magabiztos használata szóban és írásban
  • B kategóriás jogosítvány és aktív vezetői tapasztalat
  • MS Office programok (Word, Excel, PPT) rutinos használata
  • Alaposság, precizitás
  • Felelősségvállalás, proaktív hozzáállás
  • Stressztűrő képesség
  • Feladat- és projektorientált szemlélet

Előny

  • Azonnal vagy 1-2 héten belül munkába állás
  • Hasonló munkakörben szerzett legalább 2-3 éves tapasztalat
Gyorsan és precízen készíted el a dokumentációkat, igényes vagy arra, hogy milyen munkát adsz ki a kezedből? Jó érzéked van a probléma megoldáshoz? Megtalálod a cég számára a legoptimálisabb megoldásokat (pl. beszerzést tekintve) akkor is, ha szorít a határidő? Képben tudsz maradni (és tartani másokat) akkor is, ha egyszerre több projekt adminisztrációját kell kezelned? Nem okoz gondot számodra, ha el kell autóznod kora reggel az ország másik pontjára? Akkor te vagy, akit keresünk!

Küldd el hozzánk szakmai önéletrajzodat még ma!

Kérdése van?

Szakértő kollégáink készséggel
állnak rendelkezésre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.