Úgy gondoljuk, hogy ügyfeleink akkor lesznek igazán elégedettek az általunk nyújtott szolgáltatásokkal, ha arra törekszünk, hogy munkánk során ne csak a kimondott vevői igényeket vegyük figyelembe, hanem a szakterületeinken szerzett tapasztalataink alapján olyan megoldásokat alkalmazzunk, melyek túlmutatnak azokon, ilyen módon ébresztve rá az ügyfeleinket rejtett igényeikre.
Ennek érdekében minőségirányítási rendszerünket, folyamatainkat, azok eredményességét, módszereinket, tudásunkat stratégiai és minőségcéljaink, valamit az EFQM modell szerinti önértékelés alapján folyamatosan mérjük és fejlesztjük, és szolgáltatásaink körét a piaci igények alapján alakítjuk.
Képzéseinkben a munkaerő-piaci és a megrendelői igényekhez rugalmasan alkalmazkodó, korszerű szakmai ismereteket közvetítünk.
Tanácsadási tevékenységünk során arra törekszünk, hogy a legkorszerűbb nemzetközi módszerek, fejlesztések alapján kidolgozott folyamatok a vevő tevékenységéhez és elvárásaihoz maximálisan alkalmazkodjanak.
Az oktatóink, alvállalkozóink által végzett munka minősége nagyban befolyásolja az általunk nyújtott szolgáltatás megítélését, így felkészültségük és tevékenységük mérésére nagy figyelmet fordítunk.
Elkötelezettek vagyunk és minden eszközt biztosítunk, hogy a legkiválóbb minőségű szolgáltatást nyújtsuk mind a képzés, mind a tanácsadás területén és, hogy a legmagasabb szinten elégítsük ki a szolgáltatásainkra vonatkozó követelményeket.
Szalontai Gábor, ügyvezető
Cégünk 2009. 04. 01 óta rendelkezik ISO 9001 tanúsítással, mely 2018. 04. 06-án került megújításra. Tanúsító szervezet: Lloyd’s Register Quality Assurance Limited, tanúsítványt kiadó iroda: Lloyd’s Register EMEA Mft.
A tanúsítvány elérhető angol és magyar nyelven is.
Megtekintéséhez kattintson a választott nyelvre!
Iratkozzon fel a hírlevelünkre!
Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.