Minőségpolitikánk

A TEKT Kft. MINŐSÉGPOLITIKÁJA

  • Úgy gondoljuk, hogy ügyfeleink akkor lesznek igazán elégedettek az általunk nyújtott szolgáltatásokkal, ha arra törekszünk, hogy munkánk során ne csak a kimondott vevői igényeket vegyük figyelembe, hanem a szakterületeinken szerzett tapasztalataink alapján olyan megoldásokat alkalmazzunk, melyek túlmutatnak azokon, ilyen módon ébresztve rá az ügyfeleinket rejtett igényeikre.
  • Ennek érdekében minőségirányítási rendszerünket, folyamatainkat, azok eredményességét, módszereinket, tudásunkat stratégiai és minőségcéljaink, valamit az EFQM modell szerinti önértékelés alapján folyamatosan mérjük és fejlesztjük, és szolgáltatásaink körét a piaci igények alapján alakítjuk.
  • Képzéseinkben a munkaerő-piaci és a megrendelői igényekhez rugalmasan alkalmazkodó, korszerű szakmai ismereteket közvetítünk.
  • Tanácsadási tevékenységünk során arra törekszünk, hogy a legkorszerűbb nemzetközi módszerek, fejlesztések alapján kidolgozott folyamatok a vevő tevékenységéhez és elvárásaihoz maximálisan alkalmazkodjanak.
  • Az oktatóink, alvállalkozóink által végzett munka minősége nagyban befolyásolja az általunk nyújtott szolgáltatás megítélését, így felkészültségük és tevékenységük mérésére nagy figyelmet fordítunk.
  • Elkötelezettek vagyunk és minden eszközt biztosítunk, hogy a legkiválóbb minőségű szolgáltatást nyújtsuk mind a képzés, mind a tanácsadás területén és, hogy a legmagasabb szinten elégítsük ki a szolgáltatásainkra vonatkozó követelményeket.

Szalontai Gábor, ügyvezető

Cégünk 2009. 04. 01 óta rendelkezik ISO 9001 tanúsítással, mely 2018. 04. 06-án került megújításra.
Tanúsító szervezet: Lloyd’s Register Quality Assurance Limited, tanúsítványt kiadó iroda: Lloyd’s Register EMEA Mft.

A tanúsítvány elérhető angol és magyar nyelven is.

Megtekintéséhez kattintson a választott nyelvre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.