‘Asszertív kommunikáció’

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

‘Asszertív kommunikáció’

Nehéz helyzetben vagyunk, amikor érvényesítenünk kell érdekeinket úgy, hogy javítsak a helyzeten és a másikkal való kapcsolatom épüljön, vagy amikor véleményt kell megfogalmaznunk, vagy nemet kell mondanunk, illetve amikor konfliktusba kerülünk munkatársunkkal, vezetőnkkel. Nehéz helyzetben lehetünk akkor is, ha dicséretet kell mondanunk vagy éppen dicséretet kell fogadnunk. E helyzetek magabiztos kezeléséhez az asszertív kommunikáció technikáját érdemes megtanulunk, így növelve személyes hatékonyságunkat. A tréning célja, hogy a munkatársak képesek legyenek munkakörük különböző kapcsolati szintjein, a feladataikból, céljaikból fakadó érdekeiket magabiztosan képviselni, valamint képesek legyenek az esetleges indulatokon túl a lényeg megragadására, és tudatos viselkedésválasztásra.

A KÉPZÉS CÉLJA

A tréning célja, hogy a munkatársak képesek legyenek munkakörük különböző kapcsolati szintjein, a feladataikból, céljaikból fakadó érdekeiket magabiztosan képviselni, valamint képesek legyenek az esetleges indulatokon túl a lényeg megragadására, és tudatos viselkedésválasztásra.

A képzés célcsoportja

Kinek ajánljuk a tréninget?

  • Akiknek a munkájában fontos szerepe van a kommunikációnak,
  • akik szeretnének hatékonyan kommunikálni anélkül, hogy háttérbe szorítanák a saját igényeiket,
  • akik úgy szeretnének meggyőzőbben kommunikálni, hogy emberi kapcsolatai nem sérülnek,
  • akik szeretnének jól működő munkatársi kapcsolatokat kialakítani.

Képzés során megszerezhető kompetencia

  • érdekérvényesítés és együttműködés
  • kommunikációs hatékonyság
  • kapcsolatmenedzsment
  • kreatív konfliktuskezelés

A képzés tematikája

  • Miért van szükség nehéz helyzetekben az asszertivitásra? Mi akadályozza az asszertív viselkedést?
  • Emberi magatartásminták felismerése – viselkedési stílusok oka és egymásra gyakorolt hatása;
  • Az asszertív kommunikáció tudatos alkalmazása verbális-és non-verbális csatornákon keresztül;
  • Kommunikációs akadályok vs. konstruktív nyitottság;
  • „Nem” a másik fél megsértése nélkül;
  • Hogyan lehet építő a visszajelzés, a kritika és a dicséret?
  • Hogyan kommunikáljak -mire ügyeljek-, ha konfliktusba kerültem?
  • Viselkedéskezelési stratégiák és technikák kiválasztása a résztvevő saját nehéz helyzeteire;

 

Részvételi feltételek

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

IATF audit kompetencia csomag

CS-00-0010

Stresszkezelés

ST-00-0046

Excel képzés II.

ST-00-0045

Excel képzés I.

ST-00-0044

‘Autóipari információbiztonsági belső auditor képzés ‘

QA-IR-0027

‘Információbiztonsági belső auditor képzés’

QA-IR-0026

Jelentkezési lap










    Kérdésem van

      Az alábbival kapcsolatban van kérdésem:




      Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.