Autóipari vezető leszek

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

Autóipari vezető leszek

Sokszor tapasztaljuk munkánk során a tréningeken, hogy a frissen kinevezett, vagy kinevezés előtt álló munkavállalók biztos szakmai tudás megvan már ugyan, de a vezetői skillek tekintetében még bizonytalanok, megerősítésre várnak. Ezen kompetencia fejlesztésére alkottuk meg az Autóipari vezető leszek tréningünk képzési programját, mely hasznos és nélkülözhetetlen segítséget nyújt az új vezetőknek! A képzési program kialakításában több évtizedes, autóipari gyakorlattal rendelkező trénerünk tevékenykedett, aki pontos képpel rendelkezik arról, mi is az, ami fontos és elengedhetetlen egy autóipari vezető sikerességéhez!

A KÉPZÉS CÉLJA

Az autóipari kezdő vezető tréningünk azoknak a szakembereknek szól, akik a mérnöki karrierből váltanak a vezetői karrier irányába. Sok esetben tudjuk, hogy már azelőtt vezetői szerepet kap valaki, hogy hivatalosan vezetői funkcióba kerülne. Így sok esetben a vezetőképzők csak utólag tudják pótolni a tudást. Ennek fényében fejlesztettünk ki egy olyan autóipari mérnököknek szóló képzést, amely már az elején próbálja azt a minimálist tudást biztosítani, amely elősegítheti a vezetők saját stílusának kialakulását.

A képzés célcsoportja

Frissen kinevezett, vagy kinevezés előtt álló, autóiparban dolgozó szakemberek.

Olyan munkatársak, akik skill-jeik fejlesztésével szeretnének vezetői pozícióhoz jutni.

Képzés során megszerezhető kompetencia

Alapvető és nélkülözhetetlen vezetői kompetenciák

Sikeres kommunikáció a mindennapokra

A mindennapi stressz előnnyé kovácsolása

A képzés tematikája

  1. 1. Nap: Vezetői szerepek

Vezetői szerepek változása az évek során

A különböző vezetői szerepek előnyei és hátrányai

Helyzetfüggő vezetés

Alapvető vezetői kompetenciák

Workshop: “Én, mint vezető” — kezdetleges vezetői stílus megfogalmazása

 

  1. 2. Nap: A kommunikáció, mint vezetői eszköz

A sikeres kommunikáció

Metakommunikáció

Személyiségtípusok és a kommunikáció

A kommunikáció, mint “folyamat”

Workshop: kommunikációs szituációk vagy valós helyzetek elemzése

 

  1. 3. Nap: Stressz és konfliktusok kezelése

A stressz megértése

Miből lesz a konfliktus?

A saját stresszem kezelése

Reziliencia — hogyan erősítsem önmagam

Workshop: “Az érzelmek építő és romboló hatása” — milyen hatással vannak munkánkra

az érzelmeinknek (bevállalt és elfojtott egyaránt).

 

  1. 4. Nap: Utánkövetés — action learning team coaching valós vezetői helyzetek feldolgozása

Részvételi feltételek

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

‘Gázt adunk! – Női vezetői szerepek az autóiparban’

ST-00-0050

‘Soft Tools az autóiparban’

ST-00-0049

‘Kulturális és Szakmai Hidak Építése: Hatékony együttműködés az ázsiai munkavállalókkal’

ST-00-0048

‘Fröccsöntési ismeretek quality és beszállító fejlesztő mérnököknek’

PL-MO-0021

‘CQI -17 Forrasztási rendszer önértékelés’

QA-AU-0028

APQP – Előzetes minőségtervezés és PPAP termék-jóváhagyási folyamat – online

QA-AU-0011

Jelentkezési lap












    IgenNem




    IgenNem

    [group group-529]

    [/group]



    Kérdésem van

      Az alábbival kapcsolatban van kérdésem: