‘Generációmenedzsment’

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

‘Generációmenedzsment’

A KÉPZÉSEK A JELENTKEZŐK SZÁMÁTÓL FÜGGŐEN EGYÉB IDŐPONTOKBAN IS INDULNAK! Napjainkban a felgyorsult világban gyorsabban váltják egymást a generációk és egyre nagyobb különbségek és ezekből adódón egyre nagyobb szakadékok keletkeznek közöttük.A munkahelyen 3-4 generációnak kell együttműködnie, eredményesen és hatékonyan együtt dolgoznia.A munkáltatók számára a generációk közötti tudásátadás és együttműködés optimalizálása a munkát hatékonyabbá teszi. Az együttműködés és együtt gondolkodás eredménye olyan tudás és szellemi tőke lehet, ami a cégeknek versenyelőnyt jelent. Kiknek ajánljuk?…azoknak, akik több generációs szervezetben dolgoznak és a saját bőrükön érzik, hogy a generációk közötti különbözőségek olyan konfliktusok forrásai lehetnek, amik nehezíti az együttműködést, ronthatják a hangulatot és a hatékonyságot.

A KÉPZÉS CÉLJA

Napjainkban a felgyorsult világban gyorsabban váltják egymást a generációk és egyre nagyobb különbségek és ezekből adódón egyre nagyobb szakadékok keletkeznek közöttük. A munkahelyen 3-4 generációnak kell együttműködnie, eredményesen és hatékonyan együtt dolgoznia. A munkáltatók számára a generációk közötti tudásátadás és együttműködés optimalizálása a munkát hatékonyabbá teszi. Az együttműködés és együtt gondolkodás eredménye olyan tudás és szellemi tőke lehet, ami a cégeknek versenyelőnyt jelent.

A képzés célcsoportja

Kiknek ajánljuk? …azoknak, akik több generációs szervezetben dolgoznak és a saját bőrükön érzik, hogy a generációk közötti különbözőségek olyan konfliktusok forrásai lehetnek, amik nehezíti az együttműködést, ronthatják a hangulatot és a hatékonyságot.

Képzés során megszerezhető kompetencia

A tréning végére a résztvevők képesek lesznek saját munkatársaik generációs jellemzői alapján jobban megismerni és kiismerni őket; motivációikat, attitűdjüket, viselkedésüket. Az adott generációk mentén megérteni és közelebb hozni saját egyéni beállítódásukhoz, ez által könnyebben elfogadni és kezelni a különbözőségeket. Hatékonyabban tudnak majd alkalmazkodni több generációs környezetben.

A képzés tematikája

  • Mi jellemzi a Baby-boomer, X, Y és a Z generációt?
  • Mi az oka a generációk közötti különbözőségeknek?
  • Milyen új kompetenciákat hoznak be az új generációk a szervezetbe?
  • Mit jelent a pénz, karrier, lojalitás, változások fogadása és generálása, döntéshozás, tanulás, munka-magánélet egyensúlya, vezetőhöz való viszonyulás a Baby-boom, X, Y és Z generációnak?
  • Milyen erőssége van a Baby-boomer, X, Y és Z generációnak és ez milyen potenciált jelent a vállalatnak?
  • Az egyes generációk gyengeségei és ezek fejlesztési lehetőségei.
  • A visszajelzés jelentősége és hatása az Y és Z generációs munkatársak elkötelezettségének kialakításában.
  • A generációk közötti feszültségek gyújtópontjai és azok oldása.
  • A generációk közötti együttműködés előnyei a vállalat és a munkatársak számára.
  • Hogyan alakul a vállalati kommunikáció több generációs szervezetben?
  • A megváltozott vezetői szerep és új vezetési módszerek.
  • Rugalmas alkalmazkodás lehetőségei több generációs munkakörnyezetben

 

Részvételi feltételek

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

‘Autóipari információbiztonsági belső auditor képzés ‘

QA-IR-0027

‘Információbiztonsági belső auditor képzés’

QA-IR-0026

CQI 9 – Hőkezelő rendszer értékelése

QA-AU-0024

Beszerzési alapok kezdőknek

QA-AU-0059

Gyártástervezés

QA-AU-0058

‘CQI 9 – Hőkezelő rendszer értékelése’

QA-AU-0024

Jelentkezési lap










    Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.