A résztvevők ismerjék meg és legyenek képesek alkalmazni a bemutatott problémamegoldó technikákat, tudjanak hatékonyan részt venni a problémamegoldó folyamat során és a Global 8D folyamat szabályai szerinti jelentést készíteni a probléma megoldásáról.
Olyan szakemberek képzése, akik ismerik és képesek alkalmazni:
Ajánljuk azoknak,
A modult sikeresen elvégzett résztvevő képes a Global 8D módszer szerinti eszközök és módszerek készség szintű használatára, képes a felmerülő problémákat hatékonyan megoldani és megelőzni az újra előfordulásukat.
Minőségköltségek
Vevői reklamációk kezelése, problémamegoldás a G8D módszerrel
– Global 8D módszertan ismertetése
– D0 – azonnali intézkedések a vevőnél, a probléma ellenőrzése
– D1 – csapat összeállítása, csapatszerepek, résztvevők
– D2 – probléma leírása, van-nincs analízis
– D3 – azonnali intézkedések négy szintje, hatékonyság ellenőrzése
– Esettanulmány feldolgozása D1-D3 pontig
– D4 – Kiváltó ok meghatározása, módszerek, technikák
– Halszálka diagram, 5miért módszer gyakorlat
– D5 – Helyesbítő intézkedés meghatározása
– Döntéshozó munkalap
– D6 helyesbítő intézkedés bevezetése, hatékonyság értékelése
– D7 megelőző intézkedések
– Esettanulmány feldolgozása D4-D7 pontig
– D8 ismertetése, összefoglalás
Az on-line képzés feltétele megfelelő internet-kapcsolat. A képzés előzetes regisztrációhoz kötött. A képzés során kamera és mikrofon használata előírás.
Székhely: 7633 Pécs, Kerényi Károly utca 10/a
Adószám: 14025800-2-02
Cégjegyzékszám: 02-09-071653
Bankszámlaszám: 10402427-00017805-00000005
1103 Budapest, Gyömrői út 150.
Nyitvatartás: Hétfő-péntek: 8.30-17.00
+36 70 42 49 955
info@tekt.hu