‘Global 8D problémamegoldó folyamat’

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

‘Global 8D problémamegoldó folyamat’

A 8D eljárás egy, a gyakorlatban jól alkalmazható minőségügyi problémamegoldó technika,amelyet előszeretettel alkalmaznak az iparban, a sorozatgyártásra berendezkedett üzemekben(jellemzően az autóiparban). A módszert a Ford Motor Company fejlesztette ki. A célja az adottprobléma azonnali kiküszöbölése, hosszú távú megszüntetése, azonban legfőként a probléma gyökér okának definiálása.

A KÉPZÉS CÉLJA

A résztvevők ismerjék meg és legyenek képesek alkalmazni a bemutatott problémamegoldó technikákat, tudjanak hatékonyan részt venni a problémamegoldó folyamat során és a Global 8D folyamat szabályai szerinti jelentést készíteni a probléma megoldásáról.

 

Olyan szakemberek képzése, akik ismerik és képesek alkalmazni:

  • a nem megfelelőségek beazonosítására,
  • a vevői és szállítói reklamációk kezelésére,
  • a gyökérokok meghatározására
  • és a helyesbítő, megelőző intézkedések bevezetésére használt 8D technikát

 

A képzés célcsoportja

Ajánljuk azoknak,

  • akiknek külső és belső nem megfelelőségek, vevői és beszállítói reklamációk, eltérések kezelése,
  • probléma gyökérokának feltárása,
  • és javító illetve megelőző intézkedések meghatározása, bevezetése a feladatuk.

Képzés során megszerezhető kompetencia

A modult sikeresen elvégzett résztvevő képes a Global 8D módszer szerinti eszközök és módszerek készség szintű használatára, képes a felmerülő problémákat hatékonyan megoldani és megelőzni az újra előfordulásukat.

A képzés tematikája

Minőségköltségek

Vevői reklamációk kezelése, problémamegoldás a G8D módszerrel
– Global 8D módszertan ismertetése
– D0 – azonnali intézkedések a vevőnél, a probléma ellenőrzése
– D1 – csapat összeállítása, csapatszerepek, résztvevők
– D2 – probléma leírása, van-nincs analízis
– D3 – azonnali intézkedések négy szintje, hatékonyság ellenőrzése
– Esettanulmány feldolgozása D1-D3 pontig
– D4 – Kiváltó ok meghatározása, módszerek, technikák
– Halszálka diagram, 5miért módszer gyakorlat
– D5 – Helyesbítő intézkedés meghatározása
– Döntéshozó munkalap
– D6 helyesbítő intézkedés bevezetése, hatékonyság értékelése
– D7 megelőző intézkedések
– Esettanulmány feldolgozása D4-D7 pontig
– D8 ismertetése, összefoglalás

Részvételi feltételek

Az on-line képzés feltétele megfelelő internet-kapcsolat. A képzés előzetes regisztrációhoz kötött. A képzés során kamera és mikrofon használata előírás.

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

‘Autóipari információbiztonsági belső auditor képzés ‘

QA-IR-0027

‘Információbiztonsági belső auditor képzés’

QA-IR-0026

CQI 9 – Hőkezelő rendszer értékelése

QA-AU-0024

Beszerzési alapok kezdőknek

QA-AU-0059

Gyártástervezés

QA-AU-0058

‘CQI 9 – Hőkezelő rendszer értékelése’

QA-AU-0024

Jelentkezési lap










    Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.