‘Iránytű a munkatársak kezeléséhez’

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

‘Iránytű a munkatársak kezeléséhez’

Hatékony és elismert vezetvé válni – ez a célja minden középvezetőnek. Középvezetői pozíciós egy nehéz pozció, hiszen felfelé és lefelé is meg kell felelnünk! El kell tudnunk számolni az ederményekről, ugyanakkor a beosztotjainkat is tudnunk kell jól vezetni!

A KÉPZÉS CÉLJA

A tréningen az alábbi fókuszterületek megismerésével adunk útmutatót:

  • Ön- és emberismereti tesztrendszer
  • A személyiségtípusok jellemzői, motivációi és kommunikációs stílusa
  • Hogyan ismerjük fel saját és mások stílusát?
  • A személyiségbelihasonlóságok és különbözőségek előnyei és hátrányai a munkahelyen
  • A tanulságok hasznosítása a munkában: hogyan kommunikáljunk azokkal, akiknek a stílusa eltér a miénktől? Hogyan javítsuk a csapaton belüli együttműködést? Hogyan legyünk sikeres vezetők? Hogyan építsünk sikeres csapatot?

Miért van szükség a képzésre?

A képzés célja gyarapítani a résztvevők ön- és emberismereti tudását annak érdekében, hogy:

  • fejlődjön saját személyiségük,
  • megismerjék saját személyiségük alapvető jellemzőit, belső mozgatórugóikat, kommunikációs stílusukat,
  •  megismerjék azokat az előre jelezhető viselkedésmintákat és belső hajtóerőket, amelyeket munkatársaik birtokolnak.

A képzés célcsoportja

Képzés során megszerezhető kompetencia

A képzés eredményeként fejlődhet a résztvevők

  • Kommunikációja, mert jobban tudnak alkalmazkodni munkatársaik viselkedéséhez.
  • Motiválási képessége, mert képesek lesznek azonosítani munkatársaik belső motivációit.
  • És toleranciája, mert képesek lesznek arra, hogy a tőlük eltérő személyiségekben is meglássák az erősségeket.

A képzés tematikája

Ön- és emberismereti tesztrendszer

  • A teszt dimenzióinak megismerése
  • A személyiségtípusok jellemzői, motivációi és kommunikációs stílusa
  • Hogyan ismerjük fel saját stílusunkat?
  • Hogyan ismerhetjük fel mások stílusát?
  • A személyiségbeli hasonlóságok és különbözőségek előnyei és hátrányai a munkahelyen
  • A tanulságok hasznosítása a munkában: hogyan kommunikáljunk azokkal, akiknek a stílusa eltér a miénktől? Hogyan javítsuk a csapaton belüli együttműködést? Hogyan legyünk sikeres vezetők? Hogyan építsünk sikeres csapatot?

 

Alapvető pszichológiai szükségletek

  • Milyen alapvető pszichikai szükségletek irányítják a munkatársakat, melyek függetlenek a személyiségtől?
  • Milyen következményekkel jár, ha a vezető táplálja vagy figyelmen kívül hagyja munkatársai ezen szükségleteit?
  • Következmények a kapcsolatokban, a munkahelyi morálban és a munkahelyi elégedettségben
  • Következmények a munkavégzésben, a munkahelyi eredményességben

 

Az emberi viselkedést irányító törvényszerűségek

  • Amikor nem szabad akaratból cselekszünk: melyek a leggyakoribb automatikusan működő viselkedésminták?
  • És hogyan használhatjuk ki ezek pozitív hatását a vezetői munkában?
  • Kölcsönösség, hasonlóság, konformitás, a dicséret hatása, nyájhatás, önkiszolgáló torzítások, a pozitív érzések hatása, stb.

 

A képzés zárása

A képzés tanulságainak összefoglalása

Részvételi feltételek

Minimum középfokú sikolai végzettség.

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

‘Autóipari információbiztonsági belső auditor képzés ‘

QA-IR-0027

‘Információbiztonsági belső auditor képzés’

QA-IR-0026

CQI 9 – Hőkezelő rendszer értékelése

QA-AU-0024

Beszerzési alapok kezdőknek

QA-AU-0059

Gyártástervezés

QA-AU-0058

‘CQI 9 – Hőkezelő rendszer értékelése’

QA-AU-0024

Jelentkezési lap










    Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.