‘Konfliktuskezelés’

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

‘Konfliktuskezelés’

A konfliktuskezelés tréning célja, hogy a résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják azokat a konfliktuskezelési stílusokat és hatékony eszközöket, amelyeket sikerrel tudnak alkalmazni munkahelyi konfliktusaik megoldásában.A sikeresen végzett résztvevők képesek a kapcsolati és a szerkezeti konfliktusok szétválasztására; hatékony konfliktuskezelő beszélgetések indítására és levezetésére; a konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások csökkentésére kognitív úton; a különböző konfliktuskezelő stratégiák felismerésére; a különböző konfliktuskezelő stratégiák rugalmas alkalmazására.

A KÉPZÉS CÉLJA

A konfliktuskezelés tréning célja, hogy a résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják azokat a konfliktuskezelési stílusokat és hatékony eszközöket, amelyeket sikerrel tudnak alkalmazni munkahelyi konfliktusaik megoldásában.

A képzés célcsoportja

Képzés során megszerezhető kompetencia

A sikeresen végzett résztvevők képesek a kapcsolati és a szerkezeti konfliktusok szétválasztására; hatékony konfliktuskezelő beszélgetések indítására és levezetésére; a konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások csökkentésére kognitív úton; a különböző konfliktuskezelő stratégiák felismerésére; a különböző konfliktuskezelő stratégiák rugalmas alkalmazására.

A képzés tematikája

  • A szükségszerű, elkerülhető és kívánatos konfliktusok fogalma
  • A konfliktussal való bánni tudás szubjektív feltételrendszere
  • A konfliktusok eszkalációjának fázisai
  • A konfliktusok típusai
  • A konfliktusra jellemző pszichológiai mechanizmusok
  • A konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások
  • A konfliktus megoldás 5 lépéses folyamata
  • Konfliktuskezelési stílusok
  • Konfrontáló én-üzenet fogalma
  • A Thomas Killman-féle konfliktuskezelési stílusok alkalmazásának lehetőségei
  • A konfliktusok és az érzelmek összefüggéseinek törvényszerűségei

Részvételi feltételek

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

‘FMEA moderátor képzés’

QA-AU-0021

PSCR – Termékbiztonsági és -megfelelőségi megbízott

Autóipari vezető leszek

ST-00-0047

AIAG – VDA FMEA – Angol nyelven!

QA-AU-0019

Funkciókritikus és kritikus jellemzők az autóiparban

QA-AU-0062

FTIR workshop

PL-MO-0020

Jelentkezési lap












    IgenNem




    IgenNem



    Kérdésem van

      Az alábbival kapcsolatban van kérdésem:







      Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.