‘Konfliktuskezelés’

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

‘Konfliktuskezelés’

A konfliktuskezelés tréning célja, hogy a résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják azokat a konfliktuskezelési stílusokat és hatékony eszközöket, amelyeket sikerrel tudnak alkalmazni munkahelyi konfliktusaik megoldásában.A sikeresen végzett résztvevők képesek a kapcsolati és a szerkezeti konfliktusok szétválasztására; hatékony konfliktuskezelő beszélgetések indítására és levezetésére; a konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások csökkentésére kognitív úton; a különböző konfliktuskezelő stratégiák felismerésére; a különböző konfliktuskezelő stratégiák rugalmas alkalmazására.

A KÉPZÉS CÉLJA

A konfliktuskezelés tréning célja, hogy a résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják azokat a konfliktuskezelési stílusokat és hatékony eszközöket, amelyeket sikerrel tudnak alkalmazni munkahelyi konfliktusaik megoldásában.

A képzés célcsoportja

Képzés során megszerezhető kompetencia

A sikeresen végzett résztvevők képesek a kapcsolati és a szerkezeti konfliktusok szétválasztására; hatékony konfliktuskezelő beszélgetések indítására és levezetésére; a konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások csökkentésére kognitív úton; a különböző konfliktuskezelő stratégiák felismerésére; a különböző konfliktuskezelő stratégiák rugalmas alkalmazására.

A képzés tematikája

  • A szükségszerű, elkerülhető és kívánatos konfliktusok fogalma
  • A konfliktussal való bánni tudás szubjektív feltételrendszere
  • A konfliktusok eszkalációjának fázisai
  • A konfliktusok típusai
  • A konfliktusra jellemző pszichológiai mechanizmusok
  • A konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások
  • A konfliktus megoldás 5 lépéses folyamata
  • Konfliktuskezelési stílusok
  • Konfrontáló én-üzenet fogalma
  • A Thomas Killman-féle konfliktuskezelési stílusok alkalmazásának lehetőségei
  • A konfliktusok és az érzelmek összefüggéseinek törvényszerűségei

Részvételi feltételek

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

‘Autóipari információbiztonsági belső auditor képzés ‘

QA-IR-0027

‘Információbiztonsági belső auditor képzés’

QA-IR-0026

CQI 9 – Hőkezelő rendszer értékelése

QA-AU-0024

Beszerzési alapok kezdőknek

QA-AU-0059

Gyártástervezés

QA-AU-0058

‘CQI 9 – Hőkezelő rendszer értékelése’

QA-AU-0024

Jelentkezési lap










    Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.