‘Konfliktuskezelés’

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

‘Konfliktuskezelés’

A konfliktuskezelés tréning célja, hogy a résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják azokat a konfliktuskezelési stílusokat és hatékony eszközöket, amelyeket sikerrel tudnak alkalmazni munkahelyi konfliktusaik megoldásában.A sikeresen végzett résztvevők képesek a kapcsolati és a szerkezeti konfliktusok szétválasztására; hatékony konfliktuskezelő beszélgetések indítására és levezetésére; a konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások csökkentésére kognitív úton; a különböző konfliktuskezelő stratégiák felismerésére; a különböző konfliktuskezelő stratégiák rugalmas alkalmazására.

A KÉPZÉS CÉLJA

A konfliktuskezelés tréning célja, hogy a résztvevők ismerkedjenek meg a konfliktusok kialakulásának okaival, lefolyásának törvényszerűségeivel és pszichológiai mechanizmusaival. Ismerjék meg és gyakorolják azokat a konfliktuskezelési stílusokat és hatékony eszközöket, amelyeket sikerrel tudnak alkalmazni munkahelyi konfliktusaik megoldásában.

A képzés célcsoportja

Képzés során megszerezhető kompetencia

A sikeresen végzett résztvevők képesek a kapcsolati és a szerkezeti konfliktusok szétválasztására; hatékony konfliktuskezelő beszélgetések indítására és levezetésére; a konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások csökkentésére kognitív úton; a különböző konfliktuskezelő stratégiák felismerésére; a különböző konfliktuskezelő stratégiák rugalmas alkalmazására.

A képzés tematikája

  • A szükségszerű, elkerülhető és kívánatos konfliktusok fogalma
  • A konfliktussal való bánni tudás szubjektív feltételrendszere
  • A konfliktusok eszkalációjának fázisai
  • A konfliktusok típusai
  • A konfliktusra jellemző pszichológiai mechanizmusok
  • A konfliktusok megoldását nehezítő önkiszolgáló torzítások
  • A konfliktus megoldás 5 lépéses folyamata
  • Konfliktuskezelési stílusok
  • Konfrontáló én-üzenet fogalma
  • A Thomas Killman-féle konfliktuskezelési stílusok alkalmazásának lehetőségei
  • A konfliktusok és az érzelmek összefüggéseinek törvényszerűségei

Részvételi feltételek

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

TEKT Talk

‘TecSa’

QA-AU-0025

‘VDA 19.2’

QA-AU-0027

‘VDA 19.1’

QA-AU-0026

Fröccsöntési alaphibák mérnököknek

PL-MO-0021

‘TEKT Talk’

Jelentkezési lap












    IgenNem




    IgenNem

    [group group-529]

    [/group]



    Kérdésem van

      Az alábbival kapcsolatban van kérdésem: