‘Meggyőző és hatásos felszólalás a munkatársak előtt/Prezentációs technikák’

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

‘Meggyőző és hatásos felszólalás a munkatársak előtt/Prezentációs technikák’

Sokszor halljuk azt a felvetést, hogy „nem színésznek szerződtem a munkahelyre, hanem vezetőnek”. Nos, szerintünk sem. A színész dolga, hogy megtanuljon egy mások által megírt szöveget és azt a rendező utasításai alapján előadja. A vezető dolga pedig, hogy céljaiból kiindulva, meggyőzően kommunikálva, együttműködve a többi csapattal, eredményesen vezesse a csapatát. Ez messze nehezebb feladat, mint a színészkedés. A frontvonali és középvezetőknek nemcsak lefelé, hanem fölfelé és oldalirányban is tudniuk kell felszólalni a különböző megbeszéléseken, meetingeken, rövid, spontán összejöveteleken.A vezetői felszólalások alapvetően rövidek, pár percesek, hisz többre nincs idő, lehetőség, legyen az akár egy központi információ továbbítása a dolgozók felé. Legyenek ezek a felszólalások akármilyen rövidek is, határozottnak kell lenniük, a vezetői célokból kell kiindulniuk és úgy kell strukturálni azokat, hogy hatásosak legyenek és emlékezzenek rá a dolgozók, vezetők.

A KÉPZÉS CÉLJA

A frontvonali és középvezetők megtanulják, hogyan építsék fel és adják elő a vezetőiknek, vezetőtársaiknak, munkatársaiknak szóló üzeneteket úgy, hogy

• munkatársaik figyelme rajtuk ragadjon, 

• üzeneteiket megjegyezzék, 

• kéréseiket teljesítsék, 

• energiát, motivációt sugalljanak hallgatóiknak, miközben oldott, magabiztos stílusban kommunikálnak. 

A képzés célcsoportja

Képzés során megszerezhető kompetencia

A frontvonali és középvezetők megtanulják, hogyan építsék fel és adják elő a vezetőiknek, vezetőtársaiknak, munkatársaiknak szóló üzeneteket.

A képzés tematikája

frontvonali vezetőknek nemcsak lefelé, hanem fölfelé és oldalirányban is tudniuk kell felszólalni a különböző megbeszéléseken, meetingeken, rövid, spontán összejöveteleken, hogy a szervezet többi egységében dolgozók is 

  • képbe kerüljenek az üzleti és termelési folyamatokban történtekről.
  • A felmerülő problémákról és megoldásokról.
  • Erősödjön a különböző egységek közötti csapatszellem, tudatosodjon a kölcsönös egymásrautaltság, a komplexitás.

 

A vezetői felszólalások alapvetően rövidek, pár percesek, hisz többre nincs idő, lehetőség, legyen az akár egy központi információ továbbítása a dolgozók felé, az eredményesség útjában álló probléma, munkavédelmi probléma, szabadságolások, túlórák megbeszélése, termeléssel kapcsolatos rövid meetingek, értekezletek, szünet előtti utolsó munkanapi értékelések, stb.

Legyenek ezek a felszólalások akármilyen rövidek is

  • határozottnak kell lenniük, 
  • a vezetői célokból kell kiindulniuk és
  • úgy kell strukturálni azokat, hogy hatásosak legyenek és emlékezzenek rá a dolgozók, vezetők.

Részvételi feltételek

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

IATF audit kompetencia csomag

CS-00-0010

Stresszkezelés

ST-00-0046

Excel képzés II.

ST-00-0045

Excel képzés I.

ST-00-0044

‘Autóipari információbiztonsági belső auditor képzés ‘

QA-IR-0027

‘Információbiztonsági belső auditor képzés’

QA-IR-0026

Jelentkezési lap










    Kérdésem van

      Az alábbival kapcsolatban van kérdésem:




      Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.