‘CSR – Vevő specifikus követelmények Renault’

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

‘CSR – Vevő specifikus követelmények Renault’

Az IATF 16949 szabvány kötelező eleme a vevőspecifikus elvárások ismerete. A Renault-Nissan Csoport beszállítójaként ismernie kell a vállalatnak a vevő specifikus elvárásokat, hiszen ez a vevői elégedettség és nem utolsó sorban a garancia a megfelelő üzleti eredményekre is.A Renault speciális elvárásokat támaszt a termékbevezetés során, melyet a beszállítóknak követni kell.

A KÉPZÉS CÉLJA

A képzés résztvevői képesek lesznek a Renault vevőspecifikus követelmények bevezetésére és hatásos alkalmazására a szervezetükön belül. A szervezetek ezáltal képessé válnak a Renault ANPQP követelmények teljesítésére, versenyképességük javul, nagyobb eséllyel jutnak új megbízásokhoz.

A képzés célcsoportja

Vevői kapcsolattartók, a vevő képviselői, termék és folyamatfejlesztők, minőségirányítási és minőségbiz­tosítási munkatársak, belső és beszállítói auditorok.

Képzés során megszerezhető kompetencia

A képzés tematikája

  • Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance
  • Renault Customer Specific Requirements for Use with IATF 16949
  • ANPQP felépítése és folyamata / ANPQP megbízott
  • Renault és Nissan megkülönböztetett jellemzők
  • ASES / ASAS-P auditok
  • Garanciakezelés
  • Beszállítók értékelése

Részvételi feltételek

On-line képzéshez megfelelő internetkapcsolat szükséges.

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

‘Autóipari információbiztonsági belső auditor képzés ‘

QA-IR-0027

‘Információbiztonsági belső auditor képzés’

QA-IR-0026

CQI 9 – Hőkezelő rendszer értékelése

QA-AU-0024

Beszerzési alapok kezdőknek

QA-AU-0059

Gyártástervezés

QA-AU-0058

‘CQI 9 – Hőkezelő rendszer értékelése’

QA-AU-0024

Jelentkezési lap










    Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.