‘Tárgyalástechnika’

autóipari

méréstechnikai

műanyagipari

soft skills

irányítás rendszeri

lean

‘Tárgyalástechnika’

A résztvevők ismerkedjenek meg a tárgyalástechnika két alapstratégiájával; a viselkedési stílusokhoz kötődő tárgyalási stílusokkal; a tárgyalás rendszerelvű megközelítésével; az ellentétes érdekek összehangolására épülő, elvközpontú tárgyalástechnikával; valamint azokkal a kommunikációs eszközökkel, amelyekkel hatékonyabbá tehetik tárgyalásaikat. A sikeresen végzett résztvevők képesek tárgyalási stratégiájuk racionális megválasztására; tárgyalópartnereik stratégiájának felismerésére; a problémák és a személyek szétválasztására a tárgyalás sikere érdekében; az érdekek különböző szintjeinek tudatosítására; a pozíciók mögött húzódó érdekek feltárására, az ellentétes érdekeket összeegyeztető megoldás kidolgozására; a tárgyalás sikerességét elősegítő kommunikációs eszközök alkalmazására.

A KÉPZÉS CÉLJA

A résztvevők ismerkedjenek meg a tárgyalástechnika két alapstratégiájával; a viselkedési stílusokhoz kötődő tárgyalási stílusokkal; a tárgyalás rendszerelvű megközelítésével; az ellentétes érdekek összehangolására épülő, elvközpontú tárgyalástechnikával; valamint azokkal a kommunikációs eszközökkel, amelyekkel hatékonyabbá tehetik tárgyalásaikat

A képzés célcsoportja

Mindenki, aki a munkája során kommunikál! Legyen szó partneri tárgyalásról, belső meetingről, érdekérvényesítésről – a tárgyalási technikákat érdemes tudni!

Képzés során megszerezhető kompetencia

A sikeresen végzett résztvevők képesek tárgyalási stratégiájuk racionális megválasztására; tárgyalópartnereik stratégiájának felismerésére; a problémák és a személyek szétválasztására a tárgyalás sikere érdekében; az érdekek különböző szintjeinek tudatosítására; a pozíciók mögött húzódó érdekek feltárására, az ellentétes érdekeket összeegyeztető megoldás kidolgozására; a tárgyalás sikerességét elősegítő kommunikációs eszközök alkalmazására.

A képzés tematikája

A tárgyalás

  • A sikeres tárgyalás jellemzői
  • A tárgyalás emberi és szakmai szintjeinek összeegyeztetése
  • A 3 féle tárgyalási stílus: kemény, engedékeny és elvközpontú tárgyalás
  • Az elvközpontú tárgyalás 4 ismérve
  • Az elvközpontú tárgyalás kritikája

Kommunikációs eszközök a tárgyalásban

  • A tárgyalás során alkalmazható kommunikációs eszközök:
  • A követés és a vezetés technikája kommunikációs szituációban
  • Az információ keretezése, újrakeretezése
  • Kérdezés- és érveléstechnika
  • A metakommunikáció, a metaüzenetek azonosítása, a metajelek professzionális alkalmazása
  • A partner szükségleteinek feltárása és összekötése az ajánlással
  • Szuggesztív szóhasználat és szuggesztív nyelvi minták
  • Az elvközpontú tárgyalás gyakorlása szerepjátékokban

Részvételi feltételek

Érdeklődés a témakör iránt! Mindenkit szeretettel várunk!

Ajánlott képzések

KÓD
Megnevezés

IATF audit kompetencia csomag

CS-00-0010

Stresszkezelés

ST-00-0046

Excel képzés II.

ST-00-0045

Excel képzés I.

ST-00-0044

‘Autóipari információbiztonsági belső auditor képzés ‘

QA-IR-0027

‘Információbiztonsági belső auditor képzés’

QA-IR-0026

Jelentkezési lap










    Kérdésem van

      Az alábbival kapcsolatban van kérdésem:




      Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.