Már automotive webináriumok is a TEKT Kft. kínálatában!

A partnereink és saját kollégáink egészségét szem előtt tartva cégünk, a TEKT Kft. kínálatában már webináriumok is elérhetőek. Így egy esetleges otthontartózkodás esetén is ki tudja használni az időt és képezheti kollégáit vagy saját magát!

 

Lépjen be velünk a XXI. század digitális világába! Legyen velünk on-line!

Tekt On-line képzési és tanácsadási szolgáltatás

A kompetencia-fejlesztés mindig kiemelt jelentősséggel bírt és bír napjainkban is!

A munkaerő fejlesztése vállalati szempontból nagyon fontos befektetés, ráadásul jó motiváció is!

És mindezt on-line?

IGEN!

 

Képzési szolgáltatásunkban ajánljuk szakmai és soft skill tréningjeinket on-line formában is!

Teljes napos képzéseink mellett válassza pár órás on-line workshopjainkat is! Gyorsan, rugalmasan csak a szakma!

  • On-line képzésekeinket sikeresen teljesítők tanúsítványt kapnak!
  • On-line workshopok a gyakorlat jegyében! Pár órás workshopok célja az elméleti tudás gyakorlati oldalról történő támogatása. Esetpéldák, dokumentáció, best practice, tippek-trükkök!
  • Rugalmas: on-line szolgáltatásaink mind időben, mind helyszínben rugalmasak
  • Célzott: adott témakörön belül a legfontosabb kérdésekre koncentrálunk
  • Gyors: rövid időn belül szakmai kompetencia

On-line szakmai képzések

  • Képzési listánkban megtalálható legtöbb képzésre kialakítottuk on-line webináriumokat.
  • Tartalom: képzésnek megfelelő szakmai ismeret, elmélet és gyakorlati képzés ötvözésével.
  • Eredmény: sikeresen vizsgázók (min. 60%) tanúsítványt kapnak.

Webinárium - 2-4 órás
gyakorlati workshopokkal

Előre meghatározott témák és időpontok! Megtervezed, regisztrálsz, csatlakozhatsz is!

Év közben nincs kitől kérdezni, vagy nem kapja meg a megfelelő választ? Csatlakozzon a rövid, szakmai oktatásinkhoz, melynek célja, hogy az elmélet gyakorlati alkalmazásában segítsen.
Órarendünkből válassza ki az Önt érdeklődő témaköröket és csatlakozzon! Nálunk már becsengettek!

Más témakör is érdekelné? Vegye fel velünk a kapcsolatot! Megoldjuk!

Tartalom: gyakorlaton keresztül elmélyíteni az elméleti tudást! Esetpéldákon, dokumentumokon kersztül tesszük készség szintté a meglévő tudást!

Eredmény: Részvételi igazolás, gyakorlati ismeret.

Tekt tanácsadás – On-line,
hogy váratlan helyzetben is haladhasson!

Műanyagipari tanácsadás

  • Haza kellett küldeni a dolgozókat? Év közben nem volt lehetőség az elemzésekre, szerszámpróbákra?
  • Minimális létszám biztosítása mellett, szakmailag felkészült tanácsadónk a helyszínen, vagy távoli irányítással tud támogatást nyújtani. On-line, vagy telefon? Ön dönt!
  • Eredmény: Elmaradt, most elvégzett sikeres próbák, folyamat, vagy szerszám optimalizálási javaslatok, selejtcsökkentési projektek.

Autóipari tanácsadás

  • Tanácsadóink on-line rendelkezésedre állnak! Dokumentációs felülvizsgálati tanácsokkal, hogyan működtesse hatékonyan és eredményesen a cégét, KPI felülvizsgálat, javaslatok, auditok előkészítése, audit akciók felkövetése, vagy javaslat a megoldásokra. Önnek miben kell a támogatás?
  • Eredmény: Hatékonyabban és eredményesebben működő vállalat, vállalkozás, folyamatok.

Webinárok témái:

  • Hogyan maradjak mentálisan egészséges a bezártság alatt? Mire fókuszálok tudatosan? Mit tudok az adott helyzetből kihozni? Ne süllyedjünk bele az adott helyzetbe, kizárólag a jövőre koncentráljunk! Gyakorlati technikák, tanácsok.
  • Beszállító Fejlesztés a gyakorlatban, hogyan irányíthatja, kérheti számon a beszállítóját távoli irányítással. Esetpéldák, jó gyakorlatok, mire kell/érdemes figyelni.
  • 8D a gyakorlatban, milyen hibákat vétünk a leggyakrabban, mire nem gondolunk, mit ajánlunk megfontolni. Esettanulmányok áttekintése.
  • Ishikawa diagram helyes kitöltése; esetpélda hibás kitöltésre, ami félrevitte az elemzést; egy megfelelő esetpélda.
  • 5 Why mint leggyakrabban használt gyökérokelemzési technika: jó példa, hibás gondolatmenet; milyen mélységig érdemes lemenni.
  • PFMEA praktikus kitöltése, hol csúszhat meg, hogyan ne veszítse el a logikai menetet. Mire kell figyelni a sorok kapcsolásánál, hogy teljeskörűen elemezd a kockázatokat!
  • Meeting a virtuális térben facilitátorunkkal, hogyan vezessen le egy hatékony értekezletet? Tudunk konkrét értekezletek levezénylésében, moderálásában támogatást adni, ha cél a hatékonyság és eredményesség!
  • Változáskezelés a gyakorlatban: segít a résztvevőknek, hogy hogyan tudnak gyorsan alkalmazkodni a kialakult változásokhoz tudatosan.
  • Konfliktuskezelés önmagammal. Változó időkben a kialakult helyzetekhez való alkalmazkodás stresszt generál, amely ösztönös viselkedést vált ki belőlünk, hogyan tudjuk ezt tudatossá alakítani?
  • Minősítő rendszer (attributive) elemzési módszerei. Cél megérteni a minősítő rendszerek használhatósági kritériumait, megismerni a vizsgálati módszert és az elemzés technikáit. A Minitab statisztikai szoftvert használjuk az elemzéshez, így a résztvevők nem csak a módszert, hanem a szoftvert is megismerik.
  • Képességvizsgálatok. Cél, eligazodni az egyes jelzőszámok világában: mit jelent a gépképesség, a folyamatképesség, rövid távon, hosszú távon, a mérőeszköz képessége, mire jó a Cpk. Ehhez használjuk a Minitab statisztikai szoftver lehetőségeit, így a résztvevők nem csak a módszereket, hanem a szoftvert is megismerik.
  • VDA 6.3 Potenciálelemzés kulcs elemei, gyakori kérdések, mit és hogyan értékeljünk, melyek legyenek az előkészület legfontosabb lépései, hogyan használhatjuk beszállítófejlesztésre?
  • DFMEA praktikus kitöltése, hol csúszhat meg, hogyan ne veszítse el a logikai menetet. Mire kell figyelni a sorok kapcsolásánál, hogy teljeskörűen elemezhesse a kockázatokat!
  • PDCA elmélete, gyakorlati megvalósítása, hogyan néz ki egy jó akciólista, melyek a kulcs elemei, hogyan tehetők az akciók felkövetése hatékonnyá.
  • BRP- Üzletfolytonosság visszaállítási terv részei, hogyan állítsuk vissza a rendszereinket a megállást követően, kulcs lépések.
  • Mérőeszköz felügyelővel szemben támasztott alap elvárások, mire figyelj év közben, kalibrálásokkor.
  • VDA 6.3 folyamataudit során mire figyeljünk, hogyan készüljünk fel vevői auditra, melyek a leggyakrabban elkövetett hibák, mely pontokat értelmezik félre a leggyakrabban, helyes kitöltés és riportkészítés elvárásai, gyakorlata P2-P4-re.
  • VDA 6.3 folyamataudit során mire figyeljünk, hogyan készüljünk fel vevői auditra, melyek a leggyakrabban elkövetett hibák, mely pontokat értelmezik félre a leggyakrabban, helyes kitöltés és riportkészítés elvárásai, gyakorlata P5; P7-re.
  • VDA 6.3 folyamataudit során mire kell figyelni, hogyan készüljünk fel vevői auditra, melyek a leggyakrabban elkövetett hibák, mely pontokat értelmezik félre a leggyakrabban, helyes kitöltés és riportkészítés elvárásai, gyakorlata P6-ra.
  • VDA 6.5 termékaudit alapjai, melyek a kötelező elvárások, hogyan végezze esetleg összevonva a requalifikációval, mire kell figyelni.
  • Alap 7 minőségeszköz, kiemelve a Pareto elvet, hol használhatsz Pareto diagramot, miért szükséges és eredményes ez.
  • PPAP hogyanja, töltsünk ki közösen egy fedlapot, milyen dokumentumokat, milyen szinten kell hozzákapcsoljunk
  • APIS platform hatékony kezelése, akár FMEA problémás kapcsolások kezelése. Segítségnyújtás, ha elakadás van..
  • Plato-Scio platform hatékony kezelése, akár FMEA problémás kapcsolások kezelése. Segítségnyújtás, ha elakadás van.
  • Hatékony management - Inspiráló vezetés, hogyan nyerd meg a csapatodat a saját elképzelésednek
  • Lean és a vezetői stílus összefüggései
  • Nehéz főnökök nehéz kollégák, konfliktus kezelés a munkahelyeken
  • Testbeszéd az irodában
  • Design gondolkozás alapelemei
  • NLP gyakorlatok röviden, célkitűzés, rossz emlékek átírása, személyes élettörtének megváltoztatása
  • Kérdezés művészete, kérdezés, mint vezetői képesség, hogyan ismerjük fel és javítsuk a tipikus hibákat, elhanyagolt kérdések, jelek és jelzések, non verbális kommunikáció, kérdés típusok
  • Kan-ban és Scrum
  • Stresszlevezető technikák, hogyan őrizd meg belső békédet
  • A változás benned van Sikerprogramozás
  • Változásmenedzsment, mire figyelj egy változás bevezetése során, hogyan építsd fel. Alapvető lépések
  • Szervezetfejlesztés az alapoktól a teljes átalakításig (sorozat)
  • Marketing a gyakorlatban (lépésről-lépésre)
  • Excel gyakorlati alkalmazása, apró trükkök, programozás
  • Hogyan írj egyszerű programokat
  • Pivot tábla használata
  • Személyiség típusok, hogyan kezeld az egyes típusokat
  • Csoportdinamika, hogyan állíts össze egy hatékony csapatot
  • Asszertív kommunikáció
  • Rendszer audit során mire figyelj, hogyan készülj fel, melyek a leggyakrabban elkövetett hibák, hogyan értelmezd a követelményeket
  • Hogyan készíts folyamattérképet, mire figyelj, mik az alapvető hibák
  • A folyamatszemlélet alapjai, hogyan alkalmazd a gyakorlatban, alapvető hibák
  • Hogyan igazold a beszállítók törvényi megfelelőségét
  • Mi alapján értékeld a beszállítóidat, leggyakoribb hibák
  • Hogyan végezz auditot, leggyakoribb hibák
  • Hogyan auditáld az irányítási rendszereket, mire figyelj 4-6 fejezet
  • Hogyan auditáld az irányítási rendszereket, mire figyelj 5-7 fejezet
  • Hogyan auditáld az irányítási rendszereket, mire figyelj 8.1, 8.2 fejezet
  • Hogyan auditáld az irányítási rendszereket, mire figyelj 8.3 fejezet
  • Hogyan auditáld az irányítási rendszeredet, mire figyelj 8.4 fejezet
  • Hogyan auditáld az irányítási rendszeredet, mire figyelj karbantartás, szerszámmenedzsement 8.5 fejezet
  • Hogyan auditáld a gyártási folyamatot rendszerszinten 8.5 -8.6, 8.7 fejezet
  • Hogyan auditáld az irányítási teljesítményértékelési folyamatokat, mire figyelj 9 fejezet
  • Hogyan auditáld a reklamációkezelési folyamatokat 10. fejezet
  • Hogyan auditáld a vezetőségi átvizsgálást és a folyamatos fejlesztést 9.3 fejezet
  • A jó prezentáció készítése
  • Facilitátor feladatai és kompetenciái, mire kell figyelni, milyen szerepeket kell kiosztanod a csapaton belül
  • Hogyan keress a neten termékbiztonsági kötelezettségnek eleget tevő információkat
  • Hogyan készíts lessons learned-t
  • Termékbiztonsági megbízott feladatai a különböző szakaszokban Hogyan csináld
  • Hogyan hajtsd végre a biztonsági auditot, mire figyelj

Képzések

A rendelkezésre álló témaköröket folyamatosan bővítjük, így amennyiben nem talált Önnek megfelelőt, érdemes újra ellátogatni az oldalra, vagy tegye fel a kérdéseidet a +36 30 224 4207-es telefonszámon, ahol azonnal állunk rendelkezésedre!

Hívjon minket bátran!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Weboldalunkon a felhasználói élmény javítása érdekében sütiket használunk.